Folkomröstning om invandringen | Sverigedemokraterna i Tidaholm
Välkommen till SD Tidaholm

Folkomröstning om invandringen

folkomröstning

UPPROP FÖR FOLKOMRÖSTNING OM INVANDRINGEN OCH SVERIGES FRAMTID!

Nu är det nog! Sverige klarar inte mer.
De invandringsvolymer med över 500 000 människor om året (med dagens inflöde) utan tillgång till vare sig bostäder, arbeten eller fungerande skola åt ens en bråkdel av dessa, har regeringen Löfven försatt Sverige i ett katastroftillstånd. Den fullskaliga systemkollapsen närmar sig – om inget snart görs.
Detta får inte fortsätta. Det är dags för en folkomröstning om invandringen och vårt lands framtid. Läget är akut.
För att uppnå förändring behöver vi DIN hjälp!

Kräv en omröstning genom att skicka ett sms med ditt namn till 71120. Skriv: [rösta] + [förnamn efternamn], exempel: rösta Johanna Johansson

Alla personuppgifter kommer att raderas efter det att kampanjen avslutats. Inga uppgifter kommer att spridas vidare till någon annan.

Bli medlem i sverigedemokraterna –> https://formular.sd.se/sd/medlemsansokan/
När du redan är medlem i sverigedemokraterna kan du utan extra kostnad även bli medlem:
i vårt nya ungdomsförbund, Ungsvenskarna SDU (upp till 29år) –> https://sdu.nu/#blimedlem
i vårt kvinnoförbund genom att anmäla dig till medlem@sdkvinnor.se
i SD Motor –> http://sdmotor.se/om/bli-medlem/

Just nu behöver vi all hjälp vi kan få av både medlemmar och sympatisörer i ett utåtriktat kampanjande! Kan du stå med oss på torget och dela ut flygblad med oss eller dela i brevlådor så anmäl dig till skaraborg@sd.se

Kan du göra en donation? SD Skaraborgs Bankgironummer för donationer är 424-3036, märk gärna donationen med namn och personummer!

För dig som inte sett presskonferensen kan du se den genom att klicka på länken: